Ute lektion :)

Hej, nu har jag kommit hem från skolan. Jag kom hem för typ 50 minuter sen, men jag har typ bara suttit och kollat på youtube och druckit en kopp varm oboy. Idag i skolan så hade först svenska då vi håller på med läsförstållelse,efter det hade vi idrott då vi dansar, sen hade vi språk och jag går i tyska. Idag på tyskan hade vi en ute lektion så vi gick ut på en promenad och pratade lite. Efter det hade vi lunc och vi åt pasta med skink och ostsås, sen hade vi engelska och no. Nu sitter jag och skriver här. Jag ska nog vara med carro lite senare. Men vi hörs när jag skriver igen. <3 
PUSS&KRAM<3
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

ronjjass.blogg.se

Hej! På denna blogg kommer jag att blogga om smink,mode, min vardag och lite allt möjligt. Jag hoppas ni kommer att gilla det. <3

RSS 2.0