Tjugo i 12

Hejsan mina sötnosar, nu när jag sitter här och skriver är klockan tjugo i 12 på natten 😄. Jag är hos min mormor med min kusin och vi ska sova här hela helgen😊. Men jag och hon kom hit klockan fyra, och jag slutade skolan på kvart i tre vilket är väldigt sent för att vara på en fredag, men aja vad ska man göra? I skolan hade vi matte,engelska, idrott,so och svenska. Vilket är en väldigt segt för det är typ inga av dom lektionerna jag gillar för utom idrott. Men jag hoppas ni har haft en bra dag vad ni en har gjort ❤
Så hörs vi någon gång 😁
Puss&kram 💋 💋 ❤ ❤ 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

ronjjass.blogg.se

Hej! På denna blogg kommer jag att blogga om smink,mode, min vardag och lite allt möjligt. Jag hoppas ni kommer att gilla det. <3

RSS 2.0